Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

JAK VYUŽÍT FRAMEWORK S-T-D-C PRO ÚSPĚŠNÉ NÁVRHY ON-LINE KOMUNIKAČNÍCH KAMPANÍ

(Kód kurzu: 19021)

Komunikujete to, co zákazník v danou chvíli skutečně potřebuje slyšet?

Naučte se přizpůsobit své kampaně aktuálnímu rozpoložení vašich zákazníků. Díky frameworku SEE-THINK-DO-CARE si rozdělíte uživatele podle jejich aktuálního chování a potřeb.

Máte nastavenou komunikaci pro všechny kroky? Neztrácejte u zákazníka body díky opomenutí některých fází. Proveďte ho pohodlně celým nákupním procesem a odbourejte jeho obavy.

Lektor

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Majitele a jednatele firem, marketingové a  PR manažery a všechny, kteří chtějí rozšírit své obzory o nové inovativní přístupy k tvorbě on-line komunikačních kampaní a oslovovat své zákazníky efektivně.

Obsah školení

  • Seznámení s frameworkem See-Think-Do-Care
  • Vysvětlení jednotlivých fází zpracování frameworku
  • Praktické ukázky na příkladech on-line komunikace
  • Jak aplikovat jednotlivé fáze S-T-D-C do on-line komunikace
  • Praktická doporučení pro používání S-T-D-C

Metody

Praktický workshop doplněný o reálné ukázky jednotlivých fází frameworku využitých v kampaních, příklady z praxe a individuální doporučení pro účastníky.

 

Odhalte mezery ve své komunikační strategii a oslovujte své potenciální zákazníky efektivně!

 

 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst
15.3. 2019

Nová dotační výzva

Podnikové vzdělávání zaměstnanců.

Číst
8.3. 2019

Spolupráce s neziskovými organizacemi se vyplatí, ale měla by být promyšlená

Být společensky zodpovědní přináší firmám řadu výhod, například vylepšení image nebo firemní kultury. Zdenka Barošová, certifikovaný manažer CSR a…

Číst