Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

MARKETING PRO SOCIÁLNÍ PODNIKY A NEZISKOVÝ SEKTOR

(Kód kurzu: 19145)

Pokud potřebujete nastartovat svou kreativitu a zkusit něco originálního, co Vám ale neohrozí rozpočet na marketing, je to kurz přímo pro Vás. Nevěřte tomu, že už všichni všechno vymysleli, vyzkoušeli a za velké peníze zrealizovali. Uvidíte, že lze vytvořit marketing s minimálními náklady, ale velkým efektem a ještě Vás to bude bavit.

Cíl kurzu

Cílem kurzu je vytvořit si marketingovou kampaň přímo šitou na míru pro Vás a navíc být originální. Dozvíte se, jak funguje v praxi, když se do realizace těchto kampaní zapojí dobrovolně Vaši kolegové, jak je nadchnout a motivovat.

Lektor

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen primárně pro sociální podniky, neziskové organizace, ale také pro menší firmy, nebo začínající podnikatele, kteří se chtějí dozvědět něco o kontaktním marketingu a jak zapojit celou firmu do realizace Vašich marketingových nápadů.

Obsah školení

  • Budeme pracovat s VIZÍ – proč je VIZE důležitá
  • Rozebereme si Vaši cílovou skupinu a jak ji oslovit
  • Definujeme si potřeby, co hledáme, proč (jaký je cíl)
  • Vysvětlíme si principy HR marketingu
  • Dozvíte se, co je to kontaktní marketing a jaké jsou jeho výhody
  • Na konkrétních příkladech z praxe si ukážeme, jak věci fungují
  • Naučíte se pracovat s novým nástrojem, který Vám pomůže oslovit nové kontakty a snáze získat to, co potřebujete pro Váš rozvoj

Metody

Workshop, ze kterého si každý účastník odnese něco konkrétního, ať už nápad na kampaň, nebo kontaktní či sdílený marketing.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst
15.3. 2019

Nová dotační výzva

Podnikové vzdělávání zaměstnanců.

Číst
8.3. 2019

Spolupráce s neziskovými organizacemi se vyplatí, ale měla by být promyšlená

Být společensky zodpovědní přináší firmám řadu výhod, například vylepšení image nebo firemní kultury. Zdenka Barošová, certifikovaný manažer CSR a…

Číst