Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

CRM - ŘÍZENÍ VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY

(Kód kurzu: 7129)

Lektor

 Dana Blažková

Dana Blažková

Expertka a konzultantka v oblasti pracovněprávního poradenství a personalistiky.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Manažery různých pozic (marketingové, projektové, port-folio, …), pro prodejce, obchodní zástupce a všechny, kteří se chtějí zdokonalit či získat informace z oblasti řízení vztahů se svými (klíčovými) zákazníky.

Obsah školení

  • Definování cílů společnosti a na způsoby dosahování těchto cílů
  • Definování potřeb klíčových zákazníků a možnostech naplnění těchto očekávání společností
  • Co koncept CRM znamená a co může přinášet
  • Sestavení úvodního hodnotícího profilu úrovně CRM
  • Popis konceptu CRM
  • Sestavení vyhodnocení jednoho konkrétního klíčového zákazníka (každý účastník samostatně)
  • Způsoby sestavování PROFILU CRM klíčového zákazníka
  • Možnosti klasifikace klíčových zákazníků
    • pomocí jedno-parametrických hodnocení
    • pomocí multi-parametrických hodnocení
  • Sestavení matice přístupu pro různé klíčové zákazníky
  • Sestavení multi-kriteriálního hodnocení klíčového zákazníka
  • Sestavení doporučených strategií dle výsledku multi-kriteriálního hodnocení

Metody

Metody, návody, praktické případy a příklady používání konceptu CRM v praxi.

Informace ke kurzu

TERMÍN BUDE DODATEČNĚ UPŘESNĚN!!

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst
15.3. 2019

Nová dotační výzva

Podnikové vzdělávání zaměstnanců.

Číst
8.3. 2019

Spolupráce s neziskovými organizacemi se vyplatí, ale měla by být promyšlená

Být společensky zodpovědní přináší firmám řadu výhod, například vylepšení image nebo firemní kultury. Zdenka Barošová, certifikovaný manažer CSR a…

Číst