Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KOMUNIKACE A ŘEŠENÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ NA PRACOVIŠTI

(Kód kurzu: 16158)

Cíl kurzu

- Získáte nadhled v oblasti řešení a přístupu ke konfliktům. - Seznámíte se s různými styly řešení a přístupu ke konfliktům a osvojíte si je. - Dozvíte se, jak reagovat na vzniklé konfliktní situace. - Získáte návod, jak konfliktům předcházet a vést komunikaci konstruktivním způsobem.

Lektor

Mgr. Petra Šimková

Mgr. Petra Šimková

Kouč, lektorka a trenérka jednotlivců i skupin v oblasti manažerských, komunikačních, prezentačních, facilitačních, lektorských dovedností, lektorka kurzů osobního rozvoje. Mezi její klienty patří mezinárodní společnosti i malé firmy. Má mnohaleté zkušenosti v personalistice a vzdělávání dospělých

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Seminář je určen všem, kteří jsou více či méně často vystavování konfliktním situacím a chtějí či potřebují se naučit, jak konflikty konstruktivně řešit ku prospěchu zúčastněných stran. Účastníci získají nad konflikty nadhled, rozšíří si obzory v jejich řešení a objeví překvapivé souvislosti. Seznámí se s různými přístupy, jak s konflikty zacházet a jak k nim přistupovat.

Obsah školení

Motto: „Ber lidi takové, jací jsou... žádní jiní totiž nejsou.“ - Konrád Adenauer

  • Konflikt jako střet dvou protichůdných sil / postojů / zájmů – co nám konflikt „přináší“ a „bere“
  • Styly a způsoby zvládání a vyrovnávání se s konflikty – různé styly vhodné pro různé typy konfliktů – výhody a nevýhody jednotlivých stylů a jejich použití
  • Fáze konfliktu – jak se konflikt vyvíjí a jak v jednotlivých fázích postupovat
  • Osobnostní dotazník řešení konfliktů – poznejte, k jakému stylu nejčastěji inklinujete a získejte inspiraci, jak jinak lze konflikty řešit
  • Komunikace čtyř uší aneb „není pravda, co říkám, ale co slyšíš“
  • Asertivní komunikace jako prostředek k předcházení konfliktů
  • Optimální řešení konfliktu – co přináší, čemu předchází a jak ho docílit
  • Konstruktivní komunikace aneb jak zvládat emoce a soustředit se na podstatu konfliktu
  • Práce s emocemi, zvládání emočně vypjatých situací, ovládání myšlení a soustředění se na podstatu problému
  • Naslouchání jako nedílná součást při řešení konfliktu
  • Skupinové hry a cvičení na procvičení dovedností a rozšíření obzorů v oblasti řešení konfliktů
  • Vyhodnocení tréninkového semináře a akční plány účastníků

Metody

Celý tréninkový seminář je veden interaktivní formou, která zajišťuje neustálé zapojení účastníků v tréninku. Součástí tréninkových metod je nácvik dovedností v oblasti řešení konfliktních situací, zpětná vazba, diskuze, skupinové i individuální práce. Každý účastník obdrží doporučení pro rozvoj svých dovedností v oblasti řešení konfliktů.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst