Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

ROZHOVORY V PRAXI MANAŽERA (VEDOUCÍHO) - účinná komunikace manažera se svým týmem

(Kód kurzu: 17101)

Cíl kurzu

Uvědomit si cíle a specifika jednotlivých rozhovorů • Získat praktické návody pro přípravu těchto rozhovorů • Získat jistotu a zvládnout emoce a stres při vedení rozhovorů • Vyzkoušet si jednotlivé rozhovory na praktických situacích pomocí doporučených struktur pro jejich vedení

Lektor

PhDr. Zdeňka Brázdová

PhDr. Zdeňka Brázdová

Individuální kouč managementu a managementu lidských zdrojů, certifikovaná lektorka a konzultantka manažerských dovedností, řízení lidských zdrojů, obchodních dovedností a kurzů osobního rozvoje.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Manažery na všech stupních řízení, ředitele, vedoucí projektových týmů, personalisty, vedoucí obchodních týmů, mistry, podnikatele…. a všechny další, kteří chtějí zefektivnit svoji manažerskou komunikaci a dobře řídit a motivovat pracovní tým. Účastníky semináře „Praktické rady pro vedení lidí“ jako pokračování.

Obsah školení

  • Zásady přípravy a vedení rozhovorů v manažerské praxi
  • Zásady pro sebejisté vystupování při vedení rozhovorů, rétorika
  • Správný styl komunikace v závislosti na osobnosti protistrany
  • Pozitivní atmosféra a otevřenost
  • Technika kladení otázek
  • Zvládání emocí při rozhovorech
  • Výběrový rozhovor - specifika jeho přípravy a vedení
  • Motivační rozhovor - podpora výkonu pracovníků, pozitivní zpětná vazba
  • Vytýkací rozhovor - správné poskytování kritické zpětné vazby, zvládnutí optimální, citlivé a taktické řešení vypjaté nebo problematické situace, s vyloučením demotivace nebo dotčení pracovníka
  • Hodnotící rozhovor - příprava a zásady vedení hodnotícího rozhovoru
  • Výstupní rozhovor - jak komunikovat se zaměstnancem, který odchází, a to ve vazbě na důvody jeho odchodu

Metody

Seminář – návody a inspirace, diskuze, trénink modelových situací vedení manažerských rozhovorů se zpětnou vazbou. V tréninku se zaměříme na konkrétní potřeby účastníků.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst