Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

Employer brandingem k vysněným zaměstnancům

(Kód kurzu: 17155)

Cíl kurzu

Představit nový trend v oblasti náboru – atraktivitu zaměstnavatele

Získat náhled na vaši firmu z pohledu uchazečů

Odnést si ucelený a konkrétní plán pro získání kvalifikovaných pracovníků:

  • jak postupovat při budování značky zaměstnavatele
  • jak vaši společnost prezentovat
  • jak oslovit a motivovat vhodné uchazeče, proč by měli pracovat právě u vás

Lektor

 Jáchym Důjka

Jáchym Důjka

má zkušenosti jak z interního, tak i externího HR. V současné době je jednatelem EmBrand s.r.o., která se zabývá výhradně Employer Brandingem. Pomáhá, jak velkým nadnárodním koncernům, tak i lokálním firmám k tomu, aby byly lépe vidět a chtěl v nich pracovat každý

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Workshop je primárně určen pro personalisty, pracovníky HR, vedoucí pracovníky a majitele středních a větších společností, které chystají růst, chtějí získat větší počet pracovníků nebo zastavit fluktuaci. Vhodné také pro pracovníky marketingových oddělení, kteří se společně s HR budou této problematice věnovat.

Obsah školení

*      Vysvětlení principů Employer Brandingu jako nového nástroje k získávání zaměstnanců a jeho odlišnosti od standardního marketingu

*      Analýza současného stavu v oblasti firemní kultury, vnitrofiremních hodnot, spokojenosti zaměstnanců, kariérních možností, stávajících způsobů získávání nových kvalifikovaných pracovních sil….. 

*      Případová studie, jak zvýšit počet zaměstnanců z 80 na více jak 110 za půl roku

*      Ukážeme si, které marketingové nástroje jsou vhodné k oslovení uchazečů

*      Vytvoříme takzvaný Brand Essence vaší společnosti se zaměřením na nábor (věta, která vyjadřuje podstatu vašeho sdělení uchazečům)

*      Pobavíme se o tom, kdo jsou vaši uchazeči a přiřadíme jim fiktivní osoby, abychom si lépe dokázali představit, kdo to je

*      Pro typického kandidáta vytvoříme marketingový mix tak, aby ho s co největší pravděpodobností zaujal

*      Upravíme inzerát tak, aby se odlišil a obsahoval sdělení Brand Essence

*      V závěru se zaměříme na to, jak můžete zlepšit své vnitrofiremní prostředí tak, aby působilo na uchazeče jako magnet

*      Výsledkem je věta, která vyjadřuje podstatu vašeho sdělení uchazečům

Metody

Praktický workshop.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst
25.10. 2018

Co vyřeší zaměstnaneckou krizi?

Nízká nezaměstnanost a nedostatek pracovníků, to je aktuální problém v České republice. V každé firmě chybí více než jeden člověk a dle Hospodářské…

Číst
16.10. 2018

TAXIKÁŘŮM SE PO LETECH MĚNÍ MOZEK, POTVRDILI NEUROLOGOVÉ

KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ

Číst