Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

Employer brandingem k vysněným zaměstnancům

(Kód kurzu: 17155)

Cíl kurzu

Představit nový trend v oblasti náboru – atraktivitu zaměstnavatele

Získat náhled na vaši firmu z pohledu uchazečů

Odnést si ucelený a konkrétní plán pro získání kvalifikovaných pracovníků:

  • jak postupovat při budování značky zaměstnavatele
  • jak vaši společnost prezentovat
  • jak oslovit a motivovat vhodné uchazeče, proč by měli pracovat právě u vás

Lektor

 Jáchym Důjka

Jáchym Důjka

má zkušenosti jak z interního, tak i externího HR. V současné době je jednatelem EmBrand s.r.o., která se zabývá výhradně Employer Brandingem. Pomáhá, jak velkým nadnárodním koncernům, tak i lokálním firmám k tomu, aby byly lépe vidět a chtěl v nich pracovat každý

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Workshop je primárně určen pro personalisty, pracovníky HR, vedoucí pracovníky a majitele středních a větších společností, které chystají růst, chtějí získat větší počet pracovníků nebo zastavit fluktuaci. Vhodné také pro pracovníky marketingových oddělení, kteří se společně s HR budou této problematice věnovat.

Obsah školení

*      Vysvětlení principů Employer Brandingu jako nového nástroje k získávání zaměstnanců a jeho odlišnosti od standardního marketingu

*      Analýza současného stavu v oblasti firemní kultury, vnitrofiremních hodnot, spokojenosti zaměstnanců, kariérních možností, stávajících způsobů získávání nových kvalifikovaných pracovních sil….. 

*      Případová studie, jak zvýšit počet zaměstnanců z 80 na více jak 110 za půl roku

*      Ukážeme si, které marketingové nástroje jsou vhodné k oslovení uchazečů

*      Vytvoříme takzvaný Brand Essence vaší společnosti se zaměřením na nábor (věta, která vyjadřuje podstatu vašeho sdělení uchazečům)

*      Pobavíme se o tom, kdo jsou vaši uchazeči a přiřadíme jim fiktivní osoby, abychom si lépe dokázali představit, kdo to je

*      Pro typického kandidáta vytvoříme marketingový mix tak, aby ho s co největší pravděpodobností zaujal

*      Upravíme inzerát tak, aby se odlišil a obsahoval sdělení Brand Essence

*      V závěru se zaměříme na to, jak můžete zlepšit své vnitrofiremní prostředí tak, aby působilo na uchazeče jako magnet

*      Výsledkem je věta, která vyjadřuje podstatu vašeho sdělení uchazečům

Metody

Praktický workshop.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst