Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

EMPLOYER BRANDINGEM K VYSNĚNÝM ZAMĚSTNANCŮM

(Kód kurzu: 18049)

Cíl kurzu

• Představit nový trend v oblasti náboru – atraktivitu zaměstnavatele 
• Získat náhled na vaši firmu z pohledu uchazečů 
• Odnést si ucelený a konkrétní plán pro získání kvalifikovaných pracovníků: 
- jak postupovat při budování značky zaměstnavatele 
- jak vaši společnost prezentovat 
- jak oslovit a motivovat vhodné uchazeče, proč by měli pracovat právě u vás

Lektor

 Jáchym Důjka

Jáchym Důjka

má zkušenosti jak z interního, tak i externího HR. V současné době je jednatelem EmBrand s.r.o., která se zabývá výhradně Employer Brandingem. Pomáhá, jak velkým nadnárodním koncernům, tak i lokálním firmám k tomu, aby byly lépe vidět a chtěl v nich pracovat každý

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Workshop je primárně určen pro personalisty, pracovníky HR, vedoucí pracovníky a majitele středních a větších společností, které chystají růst, chtějí získat větší počet pracovníků nebo zastavit fluktuaci. Vhodné také pro pracovníky marketingových oddělení, kteří se společně s HR budou této problematice věnovat.

Obsah školení

  • Vysvětlení principů Employer Brandingu jako nového nástroje k získávání zaměstnanců a jeho odlišnosti od standardního marketingu
  • Analýza současného stavu v oblasti firemní kultury, vnitrofiremních hodnot, spokojenosti zaměstnanců, kariérních možností, stávajících způsobů získávání nových kvalifikovaných pracovních sil…..
  • Případová studie, jak zvýšit počet zaměstnanců z 80 na více jak 110 za půl roku
  • Ukážeme si, které marketingové nástroje jsou vhodné k oslovení uchazečů
  • Vytvoříme takzvaný Brand Essence vaší společnosti se zaměřením na nábor (věta, která vyjadřuje podstatu vašeho sdělení uchazečům)
  • Pobavíme se o tom, kdo jsou vaši uchazeči a přiřadíme jim fiktivní osoby, abychom si lépe dokázali představit, kdo to je
  • Pro typického kandidáta vytvoříme marketingový mix tak, aby ho s co největší pravděpodobností zaujal
  • Upravíme inzerát tak, aby se odlišil a obsahoval sdělení Brand Essence
  • V závěru se zaměříme na to, jak můžete zlepšit své vnitrofiremní prostředí tak, aby působilo na uchazeče jako magnet
  • Výsledkem je věta, která vyjadřuje podstatu vašeho sdělení uchazečům

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!

Mohlo by Vás zajímat

Novinky

18.5. 2018

SOVA STUDIO hledá STÁŽISTU !

Chceš pracovat pro vzdělávací společnost s dlouholetou tradicí? Chceš osvěžit svůj životopis a získat hodnotnou referenci? Potřebuješ praxi pro svoje…

Číst
16.5. 2018

Report ze SOVA snídaně na téma Leadership pro ženy

Přínášíme Vám report z naší SOVA snídaně.

Číst
10.5. 2018

Kurzy a školení GDPR

Nařízení GDPR se nezadržitelně blíží. Co to pro vás znamená? Vše se dozvíte na našich školeních a seminářích.

Číst