Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KOMUNIKACE A ŘEŠENÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ NA PRACOVIŠTI

Cíl kurzu

- Získáte nadhled v oblasti řešení a přístupu ke konfliktům. - Seznámíte se s různými styly řešení a přístupu ke konfliktům a osvojíte si je. - Dozvíte se, jak reagovat na vzniklé konfliktní situace. - Získáte návod, jak konfliktům předcházet a vést komunikaci konstruktivním způsobem.

Lektor

Mgr. Petra Šimková

Mgr. Petra Šimková

Kouč, lektorka a trenérka jednotlivců i skupin v oblasti manažerských, komunikačních, prezentačních, facilitačních, lektorských dovedností, lektorka kurzů osobního rozvoje. Mezi její klienty patří mezinárodní společnosti i malé firmy. Má mnohaleté zkušenosti v personalistice a vzdělávání dospělých

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Seminář je určen všem, kteří jsou více či méně často vystavování konfliktním situacím a chtějí či potřebují se naučit, jak konflikty konstruktivně řešit ku prospěchu zúčastněných stran. Účastníci získají nad konflikty nadhled, rozšíří si obzory v jejich řešení a objeví překvapivé souvislosti. Seznámí se s různými přístupy, jak s konflikty zacházet a jak k nim přistupovat.

Obsah školení

Motto: „Ber lidi takové, jací jsou... žádní jiní totiž nejsou.“ - Konrád Adenauer

  • Konflikt jako střet dvou protichůdných sil / postojů / zájmů – co nám konflikt „přináší“ a „bere“
  • Styly a způsoby zvládání a vyrovnávání se s konflikty – různé styly vhodné pro různé typy konfliktů – výhody a nevýhody jednotlivých stylů a jejich použití
  • Fáze konfliktu – jak se konflikt vyvíjí a jak v jednotlivých fázích postupovat
  • Osobnostní dotazník řešení konfliktů – poznejte, k jakému stylu nejčastěji inklinujete a získejte inspiraci, jak jinak lze konflikty řešit
  • Komunikace čtyř uší aneb „není pravda, co říkám, ale co slyšíš“
  • Asertivní komunikace jako prostředek k předcházení konfliktů
  • Optimální řešení konfliktu – co přináší, čemu předchází a jak ho docílit
  • Konstruktivní komunikace aneb jak zvládat emoce a soustředit se na podstatu konfliktu
  • Práce s emocemi, zvládání emočně vypjatých situací, ovládání myšlení a soustředění se na podstatu problému
  • Naslouchání jako nedílná součást při řešení konfliktu
  • Skupinové hry a cvičení na procvičení dovedností a rozšíření obzorů v oblasti řešení konfliktů
  • Vyhodnocení tréninkového semináře a akční plány účastníků

Metody

Celý tréninkový seminář je veden interaktivní formou, která zajišťuje neustálé zapojení účastníků v tréninku. Součástí tréninkových metod je nácvik dovedností v oblasti řešení konfliktních situací, zpětná vazba, diskuze, skupinové i individuální práce. Každý účastník obdrží doporučení pro rozvoj svých dovedností v oblasti řešení konfliktů.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
4.7. 2019

IBERICA 2019 JE ZA NÁMI, ANI LETOS JSME NEMOHLI CHYBĚT!

I letos jsme byli hrdým partnerem festivalu Iberoamerické kultury, nabitého jižanskou vášní, hudbou, tancem i skvělým jídlem a vínem. Jaká byla…

Číst
1.7. 2019

10 +1 rada, jak na letní stres

Léto v plném proudu. Období plné pohody a spokojenosti. Ve svém volném čase vyrážíme za dobrodružstvím, sportujeme nebo jen tak relaxujeme s…

Číst
19.6. 2019

Rozhodnuto. Snížily se exekuční srážky ze mzdy. Ale ne všem.

25.6. otevíráme kurz SRÁŽKY ZE MZDY, EXEKUCE, INSOLVENCE ZAMĚSTNANCE, OSOBNÍ BANKROT 2019

Číst