Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

ZÁKLADY EMAIL MARKETINGU

Chcete budovat kvalitní a dlouhodobý vztah se svými zákazníky? Chcete využívat všech možností, které Vám nabízí online marketing? Nechcete otrávit zákazníky lavinou neustálých nabídek, ale najít způsob, jak je inspirovat a podporovat? Chcete, aby Vás zákazníci vnímali jako svého partnera, na kterého se mohou obrátit?

S tím vším Vám může pomoci e-mail marketing, který představuje nejefektivnější nástroj pro komunikaci se zákazníkem. Pokud budete dodržovat několik zásad a osvojíte si pár triků, jak k e-mail marketingu přistupovat, vybuduje si dlouhodobý a hodnotný vztah s Vašimi klienty.

Lektor

Bc. Nikol Kadlecová

Bc. Nikol Kadlecová

Marketingová manažerka internetové agentury SOVA NET, která se věnuje propagaci převážně v online prostředí a marketingovým strategiím.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro všechny, kteří si chtějí rozšířit povědomí o této problematice. Od asistentek, které by rády přestaly hromadnou poštu posílat přes Outlook, přes manažery, majitele či začínající marketingové specialisty po všechny, kteří chtějí začít využívat email marketingu pro své podnikaní.

Obsah školení

Během školení se budeme zabývat těmito body:

  • základní seznámení s email marketingem
  • základní principy a čemu se vyvarovat
  • transakční emaily vs obchodní sdělení
  • požadavky na legislativu a GDPR
  • získávání kontaktů a péče o databázi
  • Model SEE-THINK-DO-CARE a jeho využití v email marketingu
  • úvod do email marketingové strategie

 

Informace ke kurzu

Kurz je 2. v pořadí cyklu AKADEMIE ONLINE MARKETINGU

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst