Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

SPRÁVA WEBU A OBSAH Z POHLEDU SEO

Search Engine Optimization (zkratka SEO, tedy optimalizace pro vyhledávače nebo též optimalizace nalezitelnost) je v informatice označení metodiky vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem SEO je získat ve výsledcích vyhledávání lepší pozici (odkaz na stránky bude zobrazen mezi prvními), a tím i četnější a zároveň cílené návštěvníky.

Hodnocení relevantnosti webových stránek provádí počítač, ale protože stroje (zatím) nejsou umělou inteligencí, je hodnocení založeno na nepřímých znacích (struktura, metadata, počty odkazů a podobně). Dílčí strategie SEO zahrnují kromě zlepšení postavení webových stránek ve výsledcích vyhledávání také odstranění technických nedostatků bránicích v prohlížení webové prezentace vyhledávacím robotům a uživatelům internetu a zvyšování konverzního poměru stránek (prohlížející versus nakupující návštěvníci).


SEO je kontroverzní technika, protože ji lze použít jak ve prospěch čtenáře stránek (přehledné stránky s relevantními informacemi), tak účelově ve prospěch tvůrce stránek (pro tvorbu zisku, ale v neprospěch čtenáře). Většina SEO technik není původní a vychází ze zásad publikování přístupného a bezbariérového webu, a tak mohou být tyto techniky přínosné nejen pro strojové zpracování stránek vyhledávačem, ale i pro běžné a handicapované uživatele.

Na školení se dozvíte nejen základní informace o SEO, ale také doporučení, jak s ohledemna SEO tvořit obsah webu.

Cíl kurzu

Cílem školení je poskytnout základní povědomí o možnostech SEO a zejména o tvorbě obsahu na webu.

Lektor

 Viktor Holas

Viktor Holas

Specialista inbound marketingu se specializací SEO (optimalizace pro vyhledávače). Má praktické zkušenosti z ČR a zahraničního trhu, převážně US/UK.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Asistentky, manažery, majitele, správce webu či sociálních médií a všechny, kteří mají zájem pochopit souvislosti v tomto oboru.

Obsah školení

Správa webu

  • na co si dávat pozor,
  • jaké metriky pravidelně sledovat a jak je správně vyhodnocovat,
  • link building (získávání zpětných odkazů)

 

Správa obsahu

  • praktické tipy jak pracovat s klíčovými slovy,
  • jak s nimi pracují vyhledávače,
  • jak se samotným obsahem pracovat - od prvotních návrhů do finálního formátování + nástroje, které ušetří práci.

Informace ke kurzu

Kurz je 4. v pořadí cyklu AKADEMIE ONLINE MARKETINGU 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst