Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

JAK ÚSPĚŠNĚ VYJEDNÁVAT S DODAVATELI

Prakticky každé obchodní jednání se odvíjí od schopnosti obou stran vyjednávat, a proto je vyjednávání jednou z klíčových činností pracovníků nákupu.

Dobrý vyjednávač musí ovládat celou řadu dovedností, na kterých závisí konečný výsledek vyjednávání. Musí umět efektivně komunikovat, vhodně sladit schopnost mluvit a naslouchat. Musí být schopen vhodně zvolit strategii a taktiku jednání. Dále musí znát sebe sama i protistranu.

V průběhu jednání musí dokázat zjistit, čeho je schopen dosáhnout, a adekvátně změnit cíl. V neposlední řadě se musí umět na jednání dobře připravit. Těmto klíčovým faktorům se budeme věnovat v průběhu semináře Vyjednávání s dodavateli.

Cíl kurzu

Pod vedením zkušeného lektora s dlouholetou praxí se dozvíte:

  •  Jak se na jednání správně připravit a vést jej.
  •  Jak dosáhnout vytyčeného cíle.
  •  Jak vyjednávat ve slabé pozici/obtížných situacích.
  •  Které argumenty na dodavatele platí.
  •  Jak jednání neprotahovat řečmi, které nepřinášejí výsledek.
  •  Jaké jsou praktické poznatky pro zlepšení vašich vyjednávacích schopností.
  •  Jak vytvořit, uspořádat a přednést pádné argumenty, které vám pomohou přesvědčit ostatní mnohem lépe, než byste čekali.
  •  Poznáte svůj vlastní styl a seznámíte se s principy úspěšného vyjednávání.
  •  Získáte praktické poznatky pro zlepšení svých vyjednávacích schopností.
  •  Budeme pracovat na tom, abyste své názory dokázali náležitě a logicky prezentovat a uměli je přesvědčivě obhájit.

Lektor

 Jaroslav Cirkovský, MBA

Jaroslav Cirkovský, MBA

Má dlouholetou praxi jako nákupní manažer v prostředí českých i zahraničních společností, věnuje se e-Procurementu a poradenské činnosti zaměřené na oblast nákupu, dále spolupracuje se vzdělávacími společnostmi jako lektor kurzů zaměřených na problematiku nákupu.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Tento seminář je určen nákupním profesionálům různých oborů, kteří chtějí zvýšit svoji vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti, a stejně je určen i pro začínající pracovníky, kteří mají zájem vzdělávat se a kariérově růst.

Obsah školení

  • Jaké jsou zásady úspěšného vyjednávání.
  • S čím úspěšné vyjednávání úzce souvisí.
  • Jaké jsou postoje dobrého nákupčího.
  • Jak rychle rozpoznat, s kým jednáte.
  • Jak kombinovat různé styly vyjednávání.
  • Ukážeme si příklady vyjednávacích strategií.
  • Podíváme se na příklady vyjednávacích taktik.
  • Zaměříme se na argumentaci nákupčího.
  • Osvojíte si umění mluvit, naslouchat a klást otázky.
  • Představíme si postup vyjednávání v obtížných situacích.
  • Uvědomíte si svoje nedostatky a naopak budete umět využívat svoje přednosti.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

4.7. 2019

IBERICA 2019 JE ZA NÁMI, ANI LETOS JSME NEMOHLI CHYBĚT!

I letos jsme byli hrdým partnerem festivalu Iberoamerické kultury, nabitého jižanskou vášní, hudbou, tancem i skvělým jídlem a vínem. Jaká byla…

Číst
1.7. 2019

10 +1 rada, jak na letní stres

Léto v plném proudu. Období plné pohody a spokojenosti. Ve svém volném čase vyrážíme za dobrodružstvím, sportujeme nebo jen tak relaxujeme s…

Číst
19.6. 2019

Rozhodnuto. Snížily se exekuční srážky ze mzdy. Ale ne všem.

25.6. otevíráme kurz SRÁŽKY ZE MZDY, EXEKUCE, INSOLVENCE ZAMĚSTNANCE, OSOBNÍ BANKROT 2019

Číst