Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

LETNÍ AKADEMIE PR A MARKETINGU

Můžete mít skvělý produkt, ale pokud nemáte vizi, značku, nevíte, kdo je vaše cílová skupina  a nkdo o vás neví, může se stát, že na úspěch budete stále jen čekat. 

Přijďte na Letní akademii PR a marketingu, abyste se naučili poznat vaši cílovou skupinu, získalï znalosti o marketingu, PR  a práci s textem, a také o tom, jak prodávat tak, abyste byli úspěšní a vaši zákazníci vás  měli rádi.

 

 

Lektor

 Petra Benešová

Petra Benešová

Expertka pro sociální podnikání v oblasti marketing, fundraising, obchod a personalistika.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Pro všechny, kteří hledají motiaci a inspiraci v oblasti PR a marketingu.

Obsah školení

Akademie se skládá ze 3 částí: 

MARKETING A OSOBNÍ VIZE 

Termín: 27.6.2019 

Obsah: 

  • Zjistíme, jakou má Vaše organizace VIZI
  • Zjistíme, jaká je Vaše role v naplnění VIZE ORGANIZACE
  • Zjistíme, jaká je Vaše MOTIVACE
  • Jsou všichni zaměstnanci organizace motivovaní a znají její VIZI?
  • MARKETING dělají lidé
  • Jen nadšení nestačí
  • Budeme hodnotit, ale napřed si povíme, jak jste HODNOCENI vy
  • Jaká je Vaše CÍLOVÁ SKUPINA
  • Jak  zefektivnit stávající MARKETINGOVOU KOMUNIKACI na Vaši cílovou skupinu?
  • Co je to KONTAKTNÍ MARKETING a jak jej v praxi správně uchopit a docílit maximálního efektu s minimálními náklady
  • Co je to HR MARKETING? Jak s ním pracovat a kdo má kompetenci uvádět jej v život?
  • Příklady dobré praxe, workshop k tématu

 

PR A KREATIVNÍ PRÁCE S TEXTEM

Termín: 23.7.2019 

Obsah: 

  • Zjistíme, jak vypadá Vaše PR
  • Podíváme se, jaké druhy textů používáte (sociální sítě, příspěvky web, blog, odborné články, ostatní)
  • Zjistíme, jaká je Vaše potřeba, motivace psát, zabývat se PR
  • Zjistíme, jaká je CS, pro kterou píšete, popíšeme si ji
  • Vytvoříme si textové moduly (pracovní inzerát, článek o aktivitách firmy, prezentace firmy, událost, pozvánka, tisková zpráva, anotace).
  • Definujeme si styly, kterým chceme oslovit CS
  • Praktická práce s texty – copyright
  • Headline nakonec

 

OBCHOD JAKO STRATEGICKÁ HRA

Termín:  6.8. 2019

Obsah: 

  • Co prodávám a komu
  • Jakou mám motivaci
  • Jaký mám marketing a PR, případně jiné podpůrné systémy k prodeji
  • Co mně chybí k snadnějšímu dosažení úspěchu
  • Povíme si Vaše příběhy, které prodávají – sebeprezentace
  • Na názorných příkladech si ukážeme, co prodává
  • Obchod začíná – stanovíme si pravidla hry
  • Stanovení herní (obchodní) strategie – jaký je můj cíl
  • Modelové situace obchodu jako zábavné hry
  • Praktické prodejní tipy, triky, ukázky
  • Vyhodnocení cesty, kterou se dostanete k cíli

 

 

Informace ke kurzu

Kurzy si můžete obejdnat také samostatně zde: 

MARKETING A OSOBNÍ VIZE

PR A KREATIVNÍ PRÁCE S TEXTEM

OBCHOD JAKO STRATEGICKÁ HRA

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

21.8. 2019

Jak je to s evidencí pracovní doby?

Jen málo které téma bývá tak často předmětem sporů mezi zaměstnavateli a zaměstnanci jako evidence pracovní doby. Český zákoník práce přitom hovoří…

Číst
19.8. 2019

SEMESTRÁLNÍ SKUPINOVÉ KURZY ANGLIČTINY

Chcete se opravdu naučit anglicky? Rychle, efektivně a formou, která vás bude bavit?

Číst