JAK ZÍSKÁVAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY - Direct mailing, e–maily, telefonování, osobní jednání

Autor
Alexander Verweyen
Nakladatel
Grada
Vydáno
4/2007
Cena
Dostupnost na dotaz
JAK ZÍSKÁVAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY - Direct mailing, e–maily, telefonování, osobní jednání

Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky - ať už osobní, telefonické či prostřednictvích e-mailu nebo dopisu. Zjistíte, jak přesvědčivě kontaktovat zákazníka telefonem, dopisem či emailem, jak pro zákazníka vytvořit nabídku na míru a systematicky ji sledovat a ověřovat zájem zákazníka, či jak při osobním kontaktu jednání úspěšně uzavřít. Díky řadě kontrolních seznamů, cvičení a příkladů z praxe se na svá konkrétní jednání můžete perfektně připravit. Kniha je nepostradatelnou příručkou pro všechny prodejce, obchodní zástupce či pracovníky telemarketingu, a řadu námětů v ní jistě naleznou i prodejní manažeři, kteří prodejce řídí, či lektoři, kteří je školí.

Máte dotaz ke knize? Zavolejte nám a nebo využijte formulář.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
Kurzy, školení, firemní vzdělávání | SOVA STUDIO - vzdělávací agentura

500 - chyba je na naší straně

kontaktujte prosím našeho administrátora info@sovastudio.cz