PROČ UŽ NEPLATÍ TRADIČNÍ MARKETING

Autor
Kolektiv autorů
Nakladatel
Computer Press
Vydáno
3/2007
Cena
Dostupnost na dotaz
PROČ UŽ NEPLATÍ TRADIČNÍ MARKETING

Autoři:
Kamran Kashani, Jean-Pierre Jeannet, Jacquez Horovitz, Sean Meehan, Adrian Ryans, Dominique Turpin and John Walsh

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje.

Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka.

Publikace je určena:

-marketingovým manažerům, kteří se chtějí seznámit s novými trendy a tím, jak je co nejlépe zúročit v praxi
-studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, kteří by měli mít jako budoucí profesionálové přehled o tom, kam směřuje moderní marketing

Dozvíte se:
-jak funguje marketing hodnotových řetězců
-proč se bránit proti komoditizaci a jak při obraně využít přidanou hodnotu
-co je typické pro marketing služeb, jak jeho odlišnosti respektovat v praxi
-které „P“ chybí v marketingovém mixu
-že můžete tvarovat trhy a tím mimo jiné ovlivňovat vlastní ziskovost
-jaké nové nástroje při vytváření cenotvorby existují a jak mohou marketing manažerovi pomoci
-že organizace firmy velice úzce souvisí s marketingem a jak to udělat, aby byla firma co
nejflexibilněji orientována na potřeby zákazníka ad.

192 stran.

Máte dotaz ke knize? Zavolejte nám a nebo využijte formulář.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
Kurzy, školení, firemní vzdělávání | SOVA STUDIO - vzdělávací agentura

500 - chyba je na naší straně

kontaktujte prosím našeho administrátora info@sovastudio.cz