SPOTŘEBITEL - JAK BÝT ÚSPĚŠNÝ V REKLAMAČNÍM ŘÍZENÍ A BRÁNIT SVÁ PRÁVA PŘED SOUDEM

Autor
Dohnal jakub, Šperka Tomáš
Nakladatel
Wolters Kluwer
Vydáno
3/2013
Cena
Dostupnost na dotaz
SPOTŘEBITEL - JAK BÝT ÚSPĚŠNÝ V REKLAMAČNÍM ŘÍZENÍ A BRÁNIT SVÁ PRÁVA PŘED SOUDEM

Praktický sešit, který by měl spotřebitelům sloužit jako „první pomoc" při řešení jejich problémů. Obsahuje všechny potřebné základní informace v přehledné a srozumitelné podobě.

Seznámí čtenáře s postavením spotřebitele při nákupu zboží a sjednávání služeb, přináší užitečné informace o tom, jak postupovat a chovat se v soudním řízení, a poradí, jak se zachovat při případné exekuci.
Zohledňuje již i úpravu v novém občanském zákoníku.

Publikace obsahuje:

- tipy, upozornění a praktické příklady,
- vzory smluv a podání,
- seznam nejdůležitějších právních předpisů.

Nezbytná příručka každého spotřebitele!

Šitá vazba, 56 stran.


Máte dotaz ke knize? Zavolejte nám a nebo využijte formulář.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
Kurzy, školení, firemní vzdělávání | SOVA STUDIO - vzdělávací agentura

500 - chyba je na naší straně

kontaktujte prosím našeho administrátora info@sovastudio.cz