Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KURZ MS OFFICE PRO PERSONALISTY A PRACOVNÍKY PERSONÁLNÍCH ODDĚLENÍ

Účastníci kurzu se naučí důležité funkce z programů Microsoft Excel a Word, které jim pomohou kvalitně zvládat potřebnou agentu pro výkon jejich činnosti. Již nikdy se vám nestane, že zapomenete na pravidelná školení, certifikace a zákonné povinnosti u spravovaných zaměstnanců. Vytváření dopisů, pracovních smluv, výsledků výběrových řízení, napomenutí, výpovědí a jiných dokumentů bude velmi snadné s využitím napojení na vaše databáze. Rovněž budete schopni vytvářet nejrůznější statistiky a reporty pro management.

Cíl kurzu

.

Lektor

Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Certifikovaný lektor dle Národní soustavy kvalifikací Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T) s praxí od roku 1998. Držitel několika certifikátů Microsoft Office Specialist od firmy Microsoft a nejvyšších lektorských a odborných certifikací pro program AutoCAD a Revit Architecture.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Obsah školení

Microsoft Excel

  • Chytré funkce – výběr nejužitečnějších vestavěných funkcí
    • Rekapitulace základních funkcí a především upozornění na časté chyby, které vznikají při jejich používání
  • Tvorba databázové tabulky
    • Vysvětlení principu vytváření správných tabulek se základními zdrojovými daty, které se následně dají použít pro mnoho účelů - filtrování, řazení, kontingenční tabulky nebo generování hromadné korespondence
  • Automatické filtry
    • Vysvětlení principu a možností filtrování údajů v tabulkách podle mnoha kritérií včetně barev
  • Řazení údajů v tabulkách
    • Vysvětlení principu seřazení tabulek podle jednoho nebo i více kritérií současně.
  • Tvorba jednoduchých grafů
    • Vysvětlení principu vzniku grafu, výběr vhodného typu grafu pro různé situace, praktické ukázky tvorby grafu a následné úpravy zdrojových dat a formátu
  • Kontingenční tabulky a grafy
    • Vysvětlení principu a praktické ukázky nastavení vstupních dat, umístění kontingenční tabulky, kombinace několika polí současně, filtrování, formátování a aktualizace. Tvorba kontingenčních grafů a jejich nastavení a úpravy. Vložení průřezů a datových os
  • Ověření vstupů do buněk a nastavení kritérií
    • Vysvětlení principu a praktické nastavení ochrany buněk tak, aby se do nich dala napsat např. jen čísla od 1 do 100 nebo jen určitá jména osob, výrobků atd. Nastavení nápovědy pro uživatele a tvorba vlastních chybových hlášení
  • Zamykání vzorců, listů a sešitů
    • Vysvětlení principu a praktické nastavení ochrany vzorců, listů i celých sešitů proti neúmyslným i úmyslným změnám
  • Zvýšení efektivity práce pomocí zkratek
    • Výběr řady nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Excelem


Microsoft Word

  • Chytré nastavení dokumentu – nastavení stylů písma pro dokonalý vzhled a snadnou práci s textem
    • Podrobné nastavení stylů textu, vytváření vlastních sofistikovanějších stylů pro texty a tabulky, principy dědičnosti různých vlastností z jednoho stylu do druhého
  • Hromadná korespondence – pro e-maily, papírové dopisy, obálky a štítky
    • Princip, nastavení a využití technologie hromadné korespondence k snadnému využití existujících databází v Excelu pro generování dopisů, smluv a e-mailů
  • Jak efektivně provádět revizní řízení v dokumentu (pro smlouvy atd.) a využívat komentáře a revize
    • Princip automatického označení změn, které jsou v dokumentu prováděny, nastavení, přepínání úhlů pohledu dle různých recenzentů, dle stavu dokumentu, dle typu změny atd.
  • Zpětné porovnání veškerého textu ve dvou dokumentech (vhodné pro smlouvy atd.)
    • Detailní dohledání veškerých změn ve dvou verzích téhož dokumentu
  • Zvýšení efektivity práce pomocí zkratek
    • Výběr řady nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Wordem
  • Obecné tipy a triky pro různé situace
    • Vybrané tipy a triky, dotazy na přání, diskuze

Rozsah témat může být operativně přizpůsoben schopnostem a zájmu účastníků školení.

Informace ke kurzu

Na školení si prosím přineste svůj vlastní notebook.
Je to z důvodu maximální efektivity školení, aby vám lektor pomohl vše nacvičit přímo na Vaší specifické softwarové a hardwarové konfiguraci. 

Termíny

24. 02. 2020
09:00  -  15:00

Křenová 409/52, 602 00 Brno
OC Nosreti

2 500 Kč / os.
včetně občerstvení

Lepší cena
už od 2 osob!

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

6.11. 2019

Chcete zvýšit svou produktivitu v práci? Dáme vám 5 tipů, jak na to!

Osmihodinová pracovní doba letí jako o závod, což včasné dokončení všech úkolů zrovna neusnadňuje. Pokud tato situace trápí i vás, nemusíte podléhat…

Číst
21.8. 2019

Jak je to s evidencí pracovní doby?

Jen málo které téma bývá tak často předmětem sporů mezi zaměstnavateli a zaměstnanci jako evidence pracovní doby. Český zákoník práce přitom hovoří…

Číst
19.8. 2019

SEMESTRÁLNÍ SKUPINOVÉ KURZY ANGLIČTINY

Chcete se opravdu naučit anglicky? Rychle, efektivně a formou, která vás bude bavit?

Číst