Využívání nástrojů MS Office je v dnešní době nutností a většinou se považuje za samozřejmou dovednost. Ovšem i ti, kteří tyto programy používají na každodenní bázi, často neznají všechny jejich funkce. Tím se připravují o možnost šetřit práci a čas.
Tento prakticky zaměřený kurz vás seznámí s pokročilými funkcemi nástrojů Microsoft Excel, Microsoft Word a Microsoft Outlook a pomůže vám maximálně využívat jejich potenciál. Svou práci tak budete moci vykonávat mnohem efektivněji.
Lektor
Působí v IT sektoru více jak 25 let jako společník, jednatel, technik ve společnosti Cloud Solutions s.r.o. se zaměřením na IT outsourcing – správa IT, cloudová řešení Microsoft 365, Azure.
Další kurzy lektora
Více o lektorovi
Pro koho je kurz určen
Personalisty a pracovníky personálních oddělení, kteří s MS Office již pracují, ale mají zájem se seznámit s pokročilými funkcemi a zvýšit svou efektivitu.
Obsah školení
Microsoft Excel
- Praktické funkce
- Základní ovládání aplikace
- Klávesové zkratky pro zvýšení efektivity
- Nejčastější funkce a jejich využití
- Časté chyby při jejich využívání
- Databázové tabulky
- Tvorba databázových tabulek
- Správná práce se zdrojovými daty
- Využití pro různé účely – filtrování, řazení, kontingenční tabulky, generování hromadné korespondence
- Filtry a řazení
- Pokročilé využití filtrů
- Automatické filtry
- Úskalí filtrování v neformátovaných tabulkách
- Řazení dle jednoho i více kritérií
- Ochrana buněk, listů a sešitů
- Zamykání buněk, listů, sešitu
- Ověření vstupních dat (např. rozsah čísel, výběr ze jmen apod.)
- Vkládání nápovědy pro uživatele
- Tvorba chybových hlášení
- Kontingenční tabulky a grafy
- Vysvětlení principů
- Možnosti využití
- Nastavení vstupních dat
- Průřezy a datové osy
- Nastavení a úpravy grafů
Microsoft Word
- Praktické funkce
- Základní ovládání aplikace
- Klávesové zkratky pro zvýšení efektivity
- Práce se styly pro texty i tabulky pro zvýšení efektivity
- Podrobné nastavení existujících stylů
- Komplexní vytváření vlastních stylů
- Dědičnost vlastností z jednoho stylu do druhého
- Praktické nástroje pro kontrolu smluv
- Příklady využití revizního řízení v dokumentu
- Automatické označení změn v dokumentu
- Zpětné porovnání textu ve dvou dokumentech
- Hromadná korespondence
- Využití databází v Excelu – generování emailů a smluv
- Využití pro papírové dopisy, obálky a štítky
Microstoft Outlook
- Praktické funkce
- Základní ovládání aplikace
- Pošta
- Tvorba šablon – efektivní nástroj pro vytváření opakovaných e-mailových zpráv
- Datové soubory
- Hlasovací tlačítka
- Automatická archivace pošty
- Kalendář a úkoly
- Pokročilé funkce kalendáře
- Pozvání dalších účastníků na schůzku
- Vytváření úkolů
- Obecné
- Tisk: zprávy, adresáře, úkoly a kalendáře
- Zálohování: pošta, adresáře, úkoly kalendáře
Prostor pro dotazy a diskusi
Informace ke kurzu
Na školení si prosím přineste svůj vlastní notebook.
Je to z důvodu maximální efektivity školení, aby vám lektor pomohl vše nacvičit přímo na vaší specifické softwarové a hardwarové konfiguraci. Pokud notebook k dispozici nemáte, dejte nám prosím vědět, abychom s vámi mohli situaci řešit individuálně.
Kurz bývá nabízen i v online podobě. Aktuálně vypisované termíny online varianty naleznete ZDE.
Časový rozsah kurzu: 9:00 - 14:30