Umíte zvolit správnou strategii nákupu? Špatně zvolená strategie nákupu vás připravuje o zisk! Nevěříte?
Příběhy o tom, že výběrové řízení nebo vyjednávání s dodavatelem dopadlo špatně, jsem slyšel vyprávět od celé řady nákupčích, ale jen někteří dokážou určit hlavní příčiny neúspěchu, poučit se a nedělat další laciné chyby.
Tento kurz pomůže účastníkům vytvářet a implementovat optimální a efektivní strategie nákupu, které vycházejí ze specifických podmínek a možností firmy. Ukážeme si promyšlené a vyzkoušené postupy, které v hojné míře používají úspěšné společnosti.
Zkušenosti s firemním nákupem již od roku 1992, jako nákupní manažer působil v českých i zahraničních společnostech. Zaměřuje se na profesionální nákupčí a firmy, napomáhá klientům zvyšovat kvalifikaci, odhalovat prostor, kde lze ušetřit peníze či zvyšovat úroveň firemního nákupu.
Tento kurz je ideální pro profesionální nákupčí z jakéhokoli odvětví, kteří jsou zodpovědní za řízení nákupu různých kategorií výrobků nebo služeb a zjišťování možností úspory nákladů. Účastníky provede klíčovými tématy a vybaví je znalostmi a technikami nutnými pro vytváření ideální strategie nákupu pro jejich společnost.
každý lepší nákupčí by měl mít jasnou představu o tom, jak vybrat nejúčinnější strategii nákupu pro každou komoditu (skupinu výrobků nebo služeb), která odpovídá specifickým podmínkám společnosti. Nalézt efektivní strategii nákupu můžete také intuitivně.
Ale pokud se tak stane, jakou máte jistotu, že jste se rozhodli správně? O co konkrétně se bude vaše rozhodování opírat? Jak můžete garantovat, že ve své nákupní strategii opravdu ošetříte všechny hrozby a využijete nových příležitostí?
Špatně zvolená nákupní strategie je častou příčinou zbytečně vysokých nákupních cen, nedostatečné kvality, nespokojených interních zákazníků nebo špatných vztahů s dodavateli.
NAOPAK VHODNÁ NÁKUPNÍ STRATEGIE POZITIVNÍM ZPŮSOBEM OVLIVNÍ NEJEN ZISKOVOST SPOLEČNOSTI.
Pokud chcete vytvářet a implementovat optimální strategie nákupu, pokud chcete nakupovat za těch nejlepších možných podmínek, pokud chcete mít dostatečnou zásobu, pokud chcete umět pružně a rychle reagovat na požadavky interních zákazníků, musíte mít jasno v tom, CO, PROČ, JAK a KDY udělat. Musíte jednat na základě promyšleného postupu, díky kterému rozpoznáte nové příležitosti a uvědomíte si potencionální hrozby.
A právě takové postupy si ukážeme na semináři „Efektivní strategie nákupu: Jak v nákupu odhalit skrytý potenciál“.
Pod vedením zkušeného lektora, který vám vysvětlí, co konkrétně udělat, proč to udělat, jak to udělat, co změnit a co ponechat, získáte užitečné tipy, rady a návody, které vám pomohou v následné každodenní práci:
Dotazy vám rádi zodpovíme na