Kurz byl vložen do košíku

OBCHODNÍ ETIKETA Z PRAXE - JISTOTY A ZMĚNY V JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKY

Model vhodného, kultivovaného vystupování je snadno aplikovatelný do osobního a společenského života. Člověk, který chápe základní pravidla chování, je ve společnosti oblíbený. Je žádaným společníkem a častěji se tak dostává k různorodým informacím. Má možnost seznámit se s novými lidmi a navázat na sebe i pro firmu důležité vztahy. Na celospolečenské úrovni je takový člověk vzorem etického a morálního chování pro své děti a blízké. Spoluvytváří kulturu národa s generačními přesahy.

Cíl kurzu

Proč se na kurz přihlásit?

  • Dozvíte se, kde leží nástrahy obchodní etikety a proč se jim věnovat. 
  • Proč je důležité psát e-mail zdvořile, vhodně a gramaticky správně. 
  • Co je vhodné chování v kancelářích, při schůzkách a obchodních obědech. 
  • Jak předat či převzít vizitku, kam ji dát a co dělat, když ji nemáte. 
  • Osvěžíte si správné představení, oslovení, hodnosti, tituly a tykání. A třeba i funkce. 
  • Jak budovat atraktivní vztah se zákazníky svým vlastním chováním. 
  • Jak předávat a přebírat dary, reklamní předměty a (ne)dárky. 

Lektor

 Daniel Šmíd

Daniel Šmíd

Jsem profesionální lektor moderní etikety, firemní kultury a kultivovaného projevu. Přednáším a píšu o oblékání na úrovni, tvorbě osobního stylu a firemní image. To, o čem přednáším, je můj život.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen všem, ženám i mužům, kterým záleží na vztazích se zákazníky, dodavateli a obchodními partnery. Všem, kteří pociťují nejistotu při jednáních na vyšší úrovni, s cizími lidmi či klíčovými klienty.
Kurz podporuje juniorní i seniorní manažerky, teamleadry a vedoucí týmů ve vztazích. Podporuje sebejistotu v chování na obchodních obědech, méně formálních setkáních v kavárnách nebo na firemních akcích.

Obsah školení

Co se dozvíte:

  • Že chování a jednání s lidmi v byznysu má své zásady a doporučení. 
  • Jednoduché návody, jak zvládnout v klidu velmi důležitá jednání. 
  • Proč psát správně obchodní e-mail a vést (třeba i nepříjemný) telefonát. 
  • Zda zdraví první zákazník nebo dodavatel či kdo platí na obchodním obědě. 
  • Jak reagovat na nabídku tykání, když jste žena nebo starší člověk. 
  • Jak využít úctu, respekt, empatii a takt k zákazníkům ve vztahu s nimi. 
  • Jak reagovat na představování, vizitky, dary nebo reklamní předmět. 
  • Kde jsou záludnosti obchodní schůzky, pracovního oběda, v kavárně a na eventech. 
  • …a další situace moderní business etikety

Metody

Výklad je vždy doplněn desítkami ilustrací k příkladům. Modelové situace a dialogy vedou k osvěžení a prohloubení základních znalostí při jednání. Opírají se o principy moderního, sebejistého a zároveň uctivého vystupování. Po absolvování si budou účastníci a účastnice jistější v různých situacích. Zvýší se jejich vnímání pro citlivé momenty. Snáze rozpoznají požadované nebo očekávané reakce. V krizových situacích rychle vyhodnotí pro-lidské a pro-klientské chování a budou s úctou a respektem jednat s lidmi okolo.

Informace ke kurzu

Kurz je současně nabízen v online formě. V odůvodněných případech mohou účastníci online formu zvolit i zpětně, nejpozději však 5 pracovních dní před konáním kurzu.

Časový rozsah: 9:00 - 16:00

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

Nenalezeny žádné novinky.