Kurz byl vložen do košíku

JAK POSKYTNOUT KONSTRUKTIVNÍ ZPĚTNOU VAZBU A NASTAVIT DALŠÍ KROKY

Sdělovat názory, výsledky i hodnocení je pro lepší výkony důležité. Ne vždy je ale tato komunikace oboustranně příjemná. Jak citlivě sdělit, když se něco nepodařilo? Jaký přístup zvolit? Jak to zformulovat?

Co je konstruktivní zpětná vazba a co naopak demotivuje? Jak se připravit, co a jak často sdělovat? Nakolik přizpůsobovat hodnocení a jak dávkovat empatii? To vše je obsahem webináře.

Cíl kurzu

  • získat přehled o tom, co je a co není podpora při poskytování zpětné vazby
  • poznat jednotlivé fáze hodnotících rozhovorů i krátkých feedbacků
  • rozšířit si komunikační dovednosti při pokládání otázek
  • osvojit si nástroje z praxe koučů

Lektor

Mgr. Dagmar Mega

Mgr. Dagmar Mega

Lektorka, zakladatelka organizace Akropolis

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Nejčastěji nižší, střední a vyšší management, ale i řadoví členové týmu jako THP, koordinátoři a další. Lidé, kteří jsou součástí týmu a chtějí předcházet konfliktům na pracovišti. 

Obsah školení

  • co je a co není podpůrné a konstruktivní v komunikaci
  • příprava, průběh a následné kroky při poskytování zpětné vazby
  • vhodné formulace, otázky – interaktivní cvičení
  • osvědčené nástroje z praxe koučů
  • prostor pro dotazy

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

Nenalezeny žádné novinky.