Kurz byl vložen do košíku

MANAGEMENT KVALITY - KVALITA JE V KURZU ČÍM DÁL VÍC!

Chcete se stát větším odborníkem na systémy managementu? Máte zájem se lidskou a srozumitelnou formou dozvědět, jak lze aplikovat požadavky ISO norem do praxe? Chcete se ve firmě zlepšovat a nevíte kde a jak začít? Anebo si jakožto uvědomělá firma chcete vyškolit odborníka, který bude koordinovat a auditovat Vaše procesy?

Cíl kurzu

Jednodenní kurz na téma Management Kvality je navržen pro poskytnutí účastníkům důkladného povědomí o klíčových konceptech a praktikách spojených s řízením a zlepšováním kvality v pracovním prostředí. Účastníci se seznámí s moderními postupy v oblasti managementu kvality a získají praktické nástroje pro implementaci a udržování efektivního systému řízení kvality.

Lektor

Ing. Michal Černý

Ing. Michal Černý

Manažer, konzultant, trenér a kouč s více než dvacetiletou zkušeností v různých manažerských pozicích.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je vhodný pro manažery, kvalitáře, a všechny pracovníky, kteří jsou zodpovědní za kvalitu v organizaci. Po absolvování kurzu budou účastníci schopni aktivně přispívat k vytváření a udržování vysokých standardů kvality ve svém pracovním prostředí.

Obsah školení

Základy managementu kvality:

  • Definice a význam managementu kvality.
  • Historie a vývoj přístupů k řízení kvality.

Normy a standardy kvality:

  • Přehled mezinárodních standardů kvality (např. ISO ).
  • Implementace a udržování certifikace kvality.

Procesní přístup:

  • Vytváření a mapování procesů v organizaci.
  • Hodnocení a optimalizace procesů.

Měření a hodnocení kvality:

  • Metody sběru dat a hodnocení výkonnosti.
  • Stanovení klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) pro sledování kvality.

Kontrola kvality:

  • Strategie pro kontrolu vstupů, procesů a výstupů.
  • Principy statistického řízení procesů (SPC).

Zlepšování kvality:

  • Identifikace a analýza příčin chyb a nedostatků.
  • Metody pro kontinuální zlepšování procesů.

Audity kvality:

  • Příprava a provedení interních a externích auditů.
  • Správa a následná korekce akcí vyplývajících z auditů.

Aplikace do praxe:

  • Aplikace teoretických znalostí na konkrétní pracovní situace.
  • Individuální a skupinové diskuse o možných výzvách při implementaci a udržování systému řízení kvality.

Budoucnost managementu kvality:

  • Přehled trendů a novinek v oblasti managementu kvality.
  • Příprava na budoucí výzvy v oblasti kvality.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

Nenalezeny žádné novinky.