Porady jsou nezbytnou součástí každé manažerské práce. Řekne-li se slovo „porada“, mnoha lidem se vybaví něco jako nepříjemná povinnost, ztráta času. Přitom právě na poradě má manažer ideální možnost vnímat mezilidské vztahy, vytvořit vzájemnou důvěru a inspirativní atmosféru, která posílí týmovou spolupráci. Aby porada byla efektivní, potřebujete splnit tři základní podmínky: mít jasné cíle, dbát na její organizaci a nakonec pevné vedení porady. Kvalitně připravená porada pak šetří čas, motivuje, sdružuje, přináší informace a zkušenosti.
Připravit se na poradu, umět udržet její dynamiku, pracovat s časem, prostorem a tématem.
Certifikovaná trenérka a kouč v oblasti obchodních a manažerských dovedností s využitím technik NLP. Zaměřuje se na osobnostní, obchodní rozvoj a zvyšování výkonu v různých odvětvích.
Teoretický výklad s Powerpointovou prezentací, praktické příklady z firemního prostředí, řešení případových studií dle požadavků účastníků. Práce s technikami – Smart, Grow, 4Mat, brainstorming.
Dotazy vám rádi zodpovíme na