Pracovní porada je v pracovních týmech jeden z nejdůležitějších nástrojů pro úspěšné řízení pracovního výkonu. Její význam se obvykle projeví až při vzniků závažných problémů.
Správné vedení pracovní porady tak, aby se nestala pouhým exhibičním vystoupením toho, kdo poradu vede je stejně důležité, jako správně vedený zápis.
Cíl kurzu
Ukázat správné postupy při přípravě a řízení pracovní porady a práce se zápisy z porad. Ukázat nejčastější pochybení, která vedou ke snižování pracovního výkonu.
Lektor
Pro koho je kurz určen
Kurz je určen pro všechny vedoucí pracovních týmů, kteří potřebují poradu jako jeden z důležitých nástrojů při řízení pracovního výkonu zaměstnanců.
Obsah školení
Příprava na pracovní poradu
- soupis a definování úkolů včetně termínů pro splnění
- prostředí a čas na poradu
- zápis z porady a podpisy účastníků
- práce s dokumenty
Průběh pracovní porady
- svolání porady
- řízení porady a moderování diskuze
- závěry ke každému bodu
- nabídka možností vyjádřit se
Důsledky z chyb a nekonání porad
- kreativita některých zaměstnanců
- spory a jejich řešení
- zápis z porady je důležitým důkazním prostředkem
- archivace zápisů
Metody
Seminář s diskuzí, praktické ukázky
Informace ke kurzu
Kurz je současně nabízen v online formě. V odůvodněných případech mohou účastníci online formu zvolit i zpětně, nejpozději však 5 pracovních dní před konáním kurzu.
Časový rozsah kurzu 9:00 – 12:00