Kurz byl vložen do košíku

VEDENÍ PORAD A PRÁCE SE ZÁZNAMY - ONLINE

Pracovní porada je v pracovních týmech jeden z nejdůležitějších nástrojů pro úspěšné řízení pracovního výkonu. Její význam se obvykle projeví až při vzniků závažných problémů.
Správné vedení pracovní porady tak, aby se nestala pouhým exhibičním vystoupením toho, kdo poradu vede je stejně důležité, jako správně vedený zápis.

Cíl kurzu

Ukázat správné postupy při přípravě a řízení pracovní porady a práce se zápisy z porad. Ukázat nejčastější pochybení, která vedou ke snižování pracovního výkonu.

Lektor

 Jiří Novotný

Jiří Novotný

Autor odborných článků, lektor zaměřující se na due dilligence a pozitivní rozvoj podnikatelského prostředí.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro všechny vedoucí pracovních týmů, kteří potřebují poradu jako jeden z důležitých nástrojů při řízení pracovního výkonu zaměstnanců.

Obsah školení

Příprava na pracovní poradu
  • soupis a definování úkolů včetně termínů pro splnění
  • prostředí a čas na poradu
  • zápis z porady a podpisy účastníků
  • práce s dokumenty
Průběh pracovní porady
  • svolání porady
  • řízení porady a moderování diskuze
  • závěry ke každému bodu
  • nabídka možností vyjádřit se
Důsledky z chyb a nekonání porad
  • kreativita některých zaměstnanců
  • spory a jejich řešení
  • zápis z porady je důležitým důkazním prostředkem
  • archivace zápisů

Metody

Seminář s diskuzí, praktické ukázky

Informace ke kurzu

Přístupové údaje včetně materiálů budou účastníkům zaslány 1-3 dny před konáním kurzu.
Kurz je současně nabízen i v prezenční formě.

Časový rozsah kurzu 9:00 – 12:00

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

Nenalezeny žádné novinky.