Vícestupňové řízení manažerů vyžaduje více úsilí, než řízení pracovních týmů a jejich výkonu. Rozhodují roli v tom hraje osobnost vrcholového manažera a schopnost porozumět problematice řízených úseků Mnohé pracovní týmy nevidí sepjatost vedení firmy s procesy, které ve firmě probíhají a tudíž ztrácejí důvěru v kompetenci svých nadřízených. Příčinou je absence efektivních pokynů při vzniku neobvyklých situací.
Projít odpovědnost za výkon funkce a ukázat účinné nástroje pro řízení větších i menších pracovních skupin.
Autor odborných článků, lektor zaměřující se na due dilligence a pozitivní rozvoj podnikatelského prostředí.
Kurz je určen pro manažery (nejčastěji prokuristy) kteří s titulu své funkce mají za úkol řídit pracovní týmy, které mají své nadřízené.
* Odpovědnost vrcholového manažera
* Nástroje řízení
* Plány a hodnocení
Seminář s diskuzí, praktické ukázky
Dotazy vám rádi zodpovíme na