Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KURZ JAK VYTVOŘIT STRATEGII ON-LINE MARKETINGU

Umíte správně definovat on-line marketingovou strategii firmy? Víte, jak velká je role on-line marketingu v marketingových aktivitách? Potřebujete si s celým týmem ujasnit a definovat záměry Vašich on-line projektů?

Umíte správně nastavit výkonnostní model (Key Performance Indicators) projektů? Sledujete leady, kontakty, obraty, nebo nevíte, jak to efektivně udělat? Chcete mít pod kontrolou náklady na on-line marketing? Odpovídají výsledky kampaní a projektů Vašemu očekávání?

Chcete-li slyšet odpovědi na dané otázky, přijďte na seminář, který jsme pro Vás připravili. Naučíme vás, jak přemýšlet o svém on-line marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu Vašeho podnikání na Internetu.

Cíl kurzu

  • Poskytnout posluchačům rozvoj znalostí v oblasti tvorby marketingové strategie.
  • Seznámení s aktuálními trendy v on-line marketingu a digitálních technologiích.
  • Praktické sestavení jednoduché on-line marketingové strategie včetně základního business plánu.
  • Tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity.

Lektor

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Vhodné pro vedoucí pracovníky (majitele, jednatele, manažery), kteří chtějí mít pod kontrolou on-line marketingové aktivity své firmy, chtějí se naučit sestavit zadání pro marketingový realizační tým a následné sledování, vyhodnocování a optimalizaci marketingových aktivit.

Obsah školení

  • Přehled trendů v on-line marketingu.
  • Užitečné nástroje a postupy pro vytváření on-line strategií.
  • Sestavení business modelu vašeho projektu pomocí Lean Canvas.
  • Sestavení jednoduchého business plánu.
  • Jaké výsledky lze očekávat od jednotlivých komunikačních kanálů v on-line prostředí – PPC kampaně, sociální sítě, e-mail marketing, SEO atd.?

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

21.8. 2019

Jak je to s evidencí pracovní doby?

Jen málo které téma bývá tak často předmětem sporů mezi zaměstnavateli a zaměstnanci jako evidence pracovní doby. Český zákoník práce přitom hovoří…

Číst
19.8. 2019

SEMESTRÁLNÍ SKUPINOVÉ KURZY ANGLIČTINY

Chcete se opravdu naučit anglicky? Rychle, efektivně a formou, která vás bude bavit?

Číst
4.7. 2019

IBERICA 2019 JE ZA NÁMI, ANI LETOS JSME NEMOHLI CHYBĚT!

I letos jsme byli hrdým partnerem festivalu Iberoamerické kultury, nabitého jižanskou vášní, hudbou, tancem i skvělým jídlem a vínem. Jaká byla…

Číst