Kurz byl vložen do košíku

SPRÁVA FIREMNÍHO PROFILU NA FACEBOOKU

 

Chce Vaše firma začít komunikovat na Facebooku, ale nevíte, jak na to? Na školení se dozvíte základní informace o fungování Facebooku a na co si dát při tvorbě příspěvků pozor, ukážeme si užitečné nástroje, pomocí kterých jednoduše vytvoříte vlastní grafiku nebo si připravíte příspěvky na týden dopředu. Dozvíte se, jak Vám může pomoci Business Manager a jak s ním pracovat.

Cíl kurzu

Po absolvování se budete orientovat v prostředí Facebooku i Business Manageru, budete schopní vytvořit příspěvek včetně grafiky, naplánovat si zveřejnění a vyhodnotit výsledky příspěvků (jak ve statistikách na Facebooku, tak i v Google Analytics). Budete znát pravidla, která je dobré dodržovat, ale i tipy, jak získat větší dosah pro vaše příspěvky.

Lektor

Ing. Eliška Horká

Ing. Eliška Horká

Specialistka na online marketing, projektová manažerka a týmová manažerka ve společnosti SOVA NET, s.r.o. s mnoha lety zkušeností v oblasti PPC reklam a analytiky.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Školení je určeno pro pracovníky, kteří potřebují aktivně spravovat firemní facebookovou stránku. Školení je určeno pro začátečníky.

Obsah školení

Základní principy Facebooku:

  • rozdíl mezi osobním profilem a firemní stránkou,
  • jak funguje zobrazování příspěvků uživatelům,
  • jak je to s dosahem příspěvků.

​Statistiky na firemní facebookové stránce:

  • Kde najít data o příspěvcích a co znamenají?

Propagované příspěvky vs. reklamy:

  • Jaký je mezi nimi rozdíl, kde se nastavují, jaké zásady pro ně platí?

Základní orientace v Business Manageru:

  • Co je Business Manager, proč a jak ho používat?

Nastavení měření a vyhodnocování:

  • Jak nastavit UTM parametry a kde hledat data v Google Analytics?

Praktické rady a tipy:

  • praktické rady k formátům příspěvků,
  • užitečné nástroje, pomocí kterých vykouzlíte perfektní příspěvek.

Dotazy a konzultace konkrétních problémů

Informace ke kurzu

Online kurz se uskuteční prostřednictví služby Zoom Meeting. Pro připojení je zapotřebí, abyste:

  • Nainstaloval(a) tzv. Zoom Client for Meetings zde https://zoom.us/download - první Download odkaz
    (Používání Zoom Meeting je pro Vás zdarma)
  • Spustil(a) stáhnutý program Zoom Client a kliknul(a) na modré tlačítko Join (přidat se k meetingu/setkání)
  • Do políčka Meeting ID napsal(a): BUDE ZASLÁNO E-MAILEM (1 den před konáním online kurzu)
  • Po vyzvání zadal(a) heslo: BUDE ZASLÁNO E-MAILEM (1 den před konáním online kurzu)

K online kurzu se můžete připojit také přes Váš chytrý telefon. Stačí si v Google Play stáhnout aplikaci Zoom Cloud Meetings a následně postupovat dle instrukcí výše.

Pozor, místnost, kde proběhne online kurz, se zaktivní teprve tehdy, až do ní vstoupíme spolu s lektorem my. 
​Následně umožníme vstup ve stanovený čas začátku online kurzu i Vám.

Abychom předešli případným komplikacím s kompatibilitou, doporučujeme, abyste si přihlášení k online kurzu vyzkoušeli minimálně 30 minut před jeho začátkem.

V případě, že byste měli při instalaci nebo v průběhu online kurzu technické problémy, neváhejte nás kontaktovat.

 

 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst