Chce Vaše firma začít komunikovat na Facebooku, ale nevíte, jak na to? Na školení se dozvíte základní informace o fungování Facebooku a na co si dát při tvorbě příspěvků pozor, ukážeme si užitečné nástroje, pomocí kterých jednoduše vytvoříte vlastní grafiku nebo si připravíte příspěvky na týden dopředu. Dozvíte se, jak Vám může pomoci Business Manager a jak s ním pracovat.
Po absolvování se budete orientovat v prostředí Facebooku i Business Manageru, budete schopní vytvořit příspěvek včetně grafiky, naplánovat si zveřejnění a vyhodnotit výsledky příspěvků (jak ve statistikách na Facebooku, tak i v Google Analytics). Budete znát pravidla, která je dobré dodržovat, ale i tipy, jak získat větší dosah pro vaše příspěvky.
Specialistka na online marketing, projektová manažerka a týmová manažerka ve společnosti SOVA NET, s.r.o. s mnoha lety zkušeností v oblasti PPC reklam a analytiky.
Školení je určeno pro pracovníky, kteří potřebují aktivně spravovat firemní facebookovou stránku. Školení je určeno pro začátečníky.
Základní principy Facebooku:
Statistiky na firemní facebookové stránce:
Propagované příspěvky vs. reklamy:
Základní orientace v Business Manageru:
Nastavení měření a vyhodnocování:
Praktické rady a tipy:
Dotazy a konzultace konkrétních problémů
Online kurz se uskuteční prostřednictví služby Zoom Meeting. Pro připojení je zapotřebí, abyste:
K online kurzu se můžete připojit také přes Váš chytrý telefon. Stačí si v Google Play stáhnout aplikaci Zoom Cloud Meetings a následně postupovat dle instrukcí výše.
Pozor, místnost, kde proběhne online kurz, se zaktivní teprve tehdy, až do ní vstoupíme spolu s lektorem my.
Následně umožníme vstup ve stanovený čas začátku online kurzu i Vám.
Abychom předešli případným komplikacím s kompatibilitou, doporučujeme, abyste si přihlášení k online kurzu vyzkoušeli minimálně 30 minut před jeho začátkem.
V případě, že byste měli při instalaci nebo v průběhu online kurzu technické problémy, neváhejte nás kontaktovat.
Dotazy vám rádi zodpovíme na
Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.
Číst