V průběhu života přijímáme a fixujeme si určitý způsob chování. Někdy nám však naše návyky při řešení situací spíše nepomáhají. Zvyšujeme hlas, manipulujeme a nemáme pak ze svého jednání dobrý pocit. Dostáváme se do konfliktu. Říkáme si, že když se příště zachováme jinak, bude výsledek lepší. Rádi bychom však prosadili svůj názor, odmítli požadavek, který nám nevyhovuje, ale nevíme jak, neumíme to. Na semináři se naučíte, jak tyto nepříjemné komunikační situace zvládat a vyřešit je ke spokojenosti všech.
Zvládat konfliktní situace a řešit problémy konstruktivně.
Certifikovaná trenérka a kouč v oblasti obchodních a manažerských dovedností s využitím technik NLP. Zaměřuje se na osobnostní, obchodní rozvoj a zvyšování výkonu v různých odvětvích.
Pro všechny, kteří komunikují s druhými lidmi a chtějí se naučit zvládat konfliktní situace.
Teoretický výklad s powerpointovou prezentací, praktické příklady řešení konfliktních situací, výměna zkušeností, sdílení osvědčených postupů.
Dotazy vám rádi zodpovíme na