Pokud chcete zlepšit komunikaci se svými klienty a kolegy, tento kurz je právě pro Vás. Naučíte se rozpoznávat typy jiných lidí podle jednoduchých znaků, např. v mimice, gestikulaci, hlasovém projevu, abyste během prvních 5 sekund komunikace s novým klientem/kolegou zjistili, do jaké „barevné kategorie“ dotyčný spadá. Dokážete pak s dotyčným lépe komunikovat, odhadnout jeho reakce a chování, reagovat při jednáních nejvhodnější formou. Budete lidem lépe rozumět a umožní Vám to zvýšit efektivitu jednání.
Obchodníci toto téma využijí proto, aby věděli, jaké argumenty použít, aby obchod „vyšel“.
Administrativní pracovníci využijí poznatky z kurzu k usnadnění komunikace s kolegy, klienty, nebo třeba se svým šéfem. Manažeři poznatky využijí jak s klienty, tak vůči svým podřízeným.
Všichni účastníci také znalosti rádi využívají v domácím prostředí, tedy v komunikaci se svým partnerem, dětmi, přáteli a podobně.
Lektorka, terapeutka a koučka v oblasti osobního a firemního růstu. Specializuje se na partnerskou a rodinnou poradenskou činnost, rozvoj potenciálu dětí i dospělých a rozvoj osobnosti.
Pro všechny obchodníky, manažery, asistentky, pracovníky klientských míst, úředníky.
Pro všechny, kteří pracují s lidmi a chtějí, aby se jim s ostatními komunikovalo pozitivně a efektivně.
Výklad, diskuze, testy, praktické cvičení, individuální i týmová práce. Každý účastník kurzu obdrží pracovní materiály.
Kurz je současně nabízen v online formě. V odůvodněných případech mohou účastníci online formu zvolit i zpětně, nejpozději však 5 pracovních dní před konáním kurzu.
Dotazy vám rádi zodpovíme na