Interní komunikace je nezbytnou součástí každé firmy, která si chce udržet svoje zaměstnance, chce posílit jejich vztah k zaměstnavateli a zvýšit jejich angažovanost.
Tento workshop vám pomůže vytvořit si strategii a komunikační plán, vybrat vhodné nástroje a ukáže vám, jak tvořit zajímavý obsah.
Zaměřuje se na rozvoj zaměstnanců, jejich motivaci a angažovanost.
Pro HR profesionály, kteří chtějí ve firmě začít s moderní a efektivní interní komunikací
Proč potřebujeme ve firmě komunikovat (potřebujeme vůbec?)
Jak vytvořit strategie a komunikační plánu
Co, kdy a jak komunikovat
Identifikace informací, které zaměstnanci chtějí nebo potřebují
Výběr vhodných nástrojů a komunikačních kanálů
Tvorba zpráv a textů - jak psát články i když nejsem copywriter
Nastavení hodnotících kritérií a měření efektivity aneb jak zjistíme, jestli to děláme dobře
Dotazy vám rádi zodpovíme na