Kurz byl vložen do košíku

INTERNÍ KOMUNIKACE - OD STRATEGIE PO REALIZACI

Interní komunikace je nezbytnou součástí každé firmy, která si chce udržet svoje zaměstnance, chce posílit jejich vztah k zaměstnavateli a zvýšit jejich angažovanost. 

Cíl kurzu

Tento workshop vám pomůže vytvořit si strategii a komunikační plán, vybrat vhodné nástroje a ukáže vám, jak tvořit zajímavý obsah. 

 

Lektor

Mgr. Michaela Bartoníková

Mgr. Michaela Bartoníková

Zaměřuje se na rozvoj zaměstnanců, jejich motivaci a angažovanost.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Pro HR profesionály, kteří chtějí ve firmě začít s moderní a efektivní interní komunikací

 

Obsah školení

  • Proč potřebujeme ve firmě komunikovat (potřebujeme vůbec?) 

  • Jak vytvořit strategie a komunikační plánu

  • Co, kdy a jak komunikovat 

  • Identifikace informací, které zaměstnanci chtějí nebo potřebují

  • Výběr vhodných nástrojů a komunikačních kanálů

  • Tvorba zpráv a textů - jak psát články i když nejsem copywriter

  • Nastavení hodnotících kritérií a měření efektivity aneb jak zjistíme, jestli to děláme dobře

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

Nenalezeny žádné novinky.