Management zóna
Management zóna

Management zóna je pracovní skupina manažerů, odborníků, konzultantů a profesionálů na pozici leaderů ve svém oboru. Na interaktivních setkáních společně řešíme aktuální potřeby v oblasti obchodu, vedení firmy, strategie, řešení krize atd.

Vzájemně se inspirujeme a podporujeme

Je za námi již několik úspěšných setkání s odborníky z různých segmentů. Přidejte se k nám a zjistěte, jak vedou firmy, tými a dělají strategická rozhodnutí na základě analýz, zkušeností a nových podnětu jinde. REGISTRACE DO MANAGEMENT ZÓNY JE ZDARMA.

Výhody management zóny

kontakt s lidmi z managementu
kontakt s lidmi z managementu
pravidelná on-line setkání
pravidelná on-line setkání
ověřené informace od odborníků
ověřené informace od odborníků
zápisy ze setkání a další podklady
zápisy ze setkání a další podklady
členství zdarma
členství zdarma
možnost pokládat dotazy předem
možnost pokládat dotazy předem
pomoc a podpora od ostatních
pomoc a podpora od ostatních
dávka inspirace
dávka inspirace
řešení aktuálních témat a problémů
řešení aktuálních témat a problémů
interaktivní online formát setkávání
interaktivní online formát setkávání

Management zónu podporují

Dagmar Plevačová

Generální manažerka VELUX

Jaroslav Moravec

Jednatel Liebherr - Stavební stroje CZ s.r.o.

Igor Forberger

COO společnosti Xella CZ&SK (YTONG)

Jaroslava Gregorová

Sales & Marketing manažer, interim manažer Ideas4u

Radek Havelka

obchodní ředitel Building Shutter Systems s.r.o. - Minirol

Petr Hovorka

Employer BrandBakers, autor leadership konceptu Úspěšnější díky lidem

Viliam Švehla

interim manažer Atlantis Consulting, odborník na logistiku a Supply Chain

Jiří Vytlačil

Managing Director Axians redtoo s.r.o.

Na jaké následující téma se můžete těšit?

Hlavní název tématu: Jak zajistit fungování firmy bez aktivní účasti současných majitelů?
 Aneb jak dále růst a nezbláznit se z toho. 

Mnoho privátních společností dozrálo do fáze, kdy dosavadní role majitelů může být brzdou pro jejich další rozvoj. Aby se tomu dalo předejít, je nutné zajistit ve firmách kontrolovaný proces, který povede k předání zodpovědnosti a povinností na novou řídící strukturu, kterou je nutné vhodně motivovat ke společnému dosahování cílů. Jak na tento proces nahlíží majitel, management či zaměstnanci? Jaká jsou jejich očekávání, potřeby a strachy? Jakou musí poskytnou součinnost, která povede k úspěšnému přerodu firmy. V rámci MNG zóny si společně projdeme několik případových studií s konkrétními dopady na celou firmu.
 
Jak pustit otěže firmy a dát důvěru novému managementu? Pojďte s námi diskutovat...
 

Kdy: 10. 03., od 10:00, online setkání
(odkaz zasíláme všem registrovaným)

Hlavní body programu

Proč vzniká potřeba předat firmu novému managementu?  Je to výraz slabosti nebo výhra?

Jak se dá zajistit přechod řízení firmy z majitelů (zakladatelů) na management?

Jaké to sebou nese rizika? Jak je nutné angažovat management a zaměstnance?

Co vše je nutné v takovém případě připravit ve firmě?

Nové pohledy na moderní řízení firem a roli majitelů

Jak takový proces běžně probíhá? Můžete uvést nějaké příklady?

 

Pozvánka

 

Prezentující a panelisti

 

Dr. Ing. Vít Buchta

Jednatel společnosti Green plus s.r.o, interim manažer, projektový manažer. 

Po dlouholeté top manažerské kariéře u českých a zahraničních firem založil Vít Buchta v roce 2007 poradenskou, vzdělávací a interim manažerskou agenturu Green plus s.r.o. Absolvoval Masarykovu univerzitu a VUT v Brně v oboru podnikové finance a obchod. Působil jako marketingový manažer největší české cestovní agentury ČEDOK, následně jako jednatel a také generální ředitel Čedok Reisen GmbH v Německu, jako jednatel a generální ředitel Destination GmbH ve Vídni a na dalších manažerských postech v různých firmách v Česku a v zahraničí. Jeho hlavní specializace je strategický management, marketing, obchod, HR a projektový management. Byl členem a předsedou CAIM a je členem SAIM – Slovenské asociace interim managementu.

 

Radek Slabák, Spolumajitel Ideas4u

Interim manažer v oboru managementu, CEO společnosti Ideas4you a garant Management zóny.

Všestranný manažer s dovednostmi v oblasti vedení, komunikace, prezentace a budování týmů. Má více než dvacetileté zkušenosti v oblasti strategie, obchodu, marketingu a také bohaté prodejní zkušenosti. Během kariéry ovlivňoval cíle a směřování obchodní a marketingové strategie firem v Evropě. Jeho zkušenosti jsou rozsáhlé a rozmanité - od otevření trhů po uvedení nových produktů.

 

Petr Mikšovič, CEO společností SOVA NET, SOVA STUDIO a BEZONES 


Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Spolupracoval na projektech pro společnosti Xella (výrobce YTONG), PRAMOS, Inoutic (Deceuninck), IZOL-PLASTIK, AHORN, ECM Systems Solutions, Student Agency, Zoznam, Junkers a dalších. Je zakladatelem společností SOVA NET, SOVA STUDIO, BEZONES a ECM systems solution.

 

Jak Management zóna funguje?

Pravidelně se potkáváme formou interaktivních setkání (webinářů). Vždy je připraveno atraktivní téma, ke kterému mohou členové skupiny posílat své otázky a podněty, případně se nominovat do pozice diskutujících. Podněty předem zpracujeme a budeme se snažit na ně najít relevantní odpovědi, které opět dostanou všichni účastníci skupiny. ZAPOJTE SE! Kdy jindy s námi sdílet Vaše zkušenosti, starosti, tipy z Vašeho firemního prostředí než teď. 

Přihlaste se zdarma/Zašlete dotazy

Jakou formou se chcete zapojit do Management zóny?

Přihlášením do Management zóny souhlasíte s našimi zásadami se zpracováním osobních údajů.

Jaká témata jsme již probrali

  • Marketing v době recese.
  • Digitalizace interní komunikace
  • Cash is king!
  • Je teď vhodná doba na inovace a optimalizace procesů?

O výběr témat se starají odborní garanti

Radek Slabák

Interim manažer a CEO společnosti Ideas4u

Petr Mikšovič

Zakladatel a CEO společností SOVA NET, SOVA STUDIO a BEZONES

Partněři akce