Kurz byl vložen do košíku

NOVĚ V ROLI MANAŽERA

Start nového nebo nově jmenovaného manažera je vždy náročný. Co udělat pro to, abyste se stali v nové roli úspěšnými? Jak stanovit a plnit cíle? Jaký styl řízení a vedení je předpokladem největšího úspěchu? Jak správně vést lidi ke splnění cílů a k výkonu? Jak komunikovat s různými typy lidí? To vše uslyšíte a natrénujete pod vedením zkušené a vyhledávané lektorky PhDr. Zdeňky Brázdové.

Cíl kurzu

Připravit manažery na bezproblémové vykonávání této pozice, poskytnout jim ucelený přehled a propojení všech nezbytných prvních kroků ve funkci, naučit základním manažerským dovednostem, zásadám vedení lidí, procvičit efektivní komunikaci s podřízenými.

Lektor

PhDr. Zdeňka Brázdová

PhDr. Zdeňka Brázdová

Individuální kouč managementu a managementu lidských zdrojů, certifikovaná lektorka a konzultantka manažerských dovedností, řízení lidských zdrojů, obchodních dovedností a kurzů osobního rozvoje.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Určeno pro začínající manažery všech oborů a úrovní nebo pro manažery, kteří jsou na této pozici krátce. Pro manažery nově přicházející i pro „vzešlé“ z týmu. Kurz je vhodný také jako příprava manažerských talentů ve firmách.

Obsah školení

  • Osobnost manažera:
    • obsah řízení manažerské kompetence,
    • manažerská odpovědnost
    • budování autority
       
  • Kroky po převzetí manažerské práce:
    • správná racionální analýza výchozí situace
    • stanovení cílů a jejich prezentace podřízeným, správná cesta k jejich dosažení
    • rozvíjení klíčových vztahů
    • správná racionální analýza výchozí situace
       
  • Budování manažerských návyků:
    • získávání informací, jejich strukturování a vyhodnocení
    • stanovování priorit, řízení času
    • styly vedení – pomocí jakého stylu dosáhnu největších úspěchů
       
  • Zásady pro řízení a vedení lidí, efektivní práce s týmem, podpora řízení pracovního výkonu:
    • zásady efektivní komunikace s podřízenými
    • řízení pracovního výkonu
    • zadávání úkolů, zpětná vazba
    • hodnocení pracovníků, zpětná vazba
    • základy motivace jednotlivců a týmu k výkonu
    • prevence konfliktů na pracovišti
       
  • Upozornění na chyby, které manažeři na startu dělají

Metody

Seminář s diskusí, skupinová diskuze, příklady z praxe, individuální cvičení a testy, krátké praktické nácviky, vytvoření vlastního akčního plánu nástupu – převzetí manažerské pozice.

Informace ke kurzu

Časový rozsah kurzu: 9:00 - 16:00

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

14.3. 2018

Jak být dobrým leaderem? Dozvíte se na kurzech Zdeňky Brázdové

Jak správně vést zaměstnance, aby byli motivovaní a výkonní?

Číst