Kurz byl vložen do košíku

JAK Z VAŠEHO E-MAIL MARKETINGU ZÍSKAT MAXIMUM A UDĚLAT Z NĚJ SKVĚLÝ ZDROJ NOVÝCH OBJEDNÁVEK

 

I přes narůstající množství spamu a nevraživost mnoha lidí k obchodním sdělením patří e-mailing k účinným nástrojům propagace, online prodeje i péče o zákazníky. Široké pole bezplatných či velmi levných nástrojů jej činí dostupným prakticky pro každého podnikatele. Ale umíte jej využít na maximum?
Společně se podíváme na ty nejdůležitější metriky, které dělí příjemce vašeho e-mailu od nákupu a vás od nových objednávek.

 

Cíl kurzu

  • Představit klíčové metriky e-mail marketingu, které vypovídají o doručitelnosti e-mailů, míře zaujetí příjemců atd.
  • Naučit vás, jak tyto metriky neustále zlepšovat a zvyšovat tak úspěšnost vašich e-mailingových kampaní.
  • Naučit vás analytické postupy a nástroje pro testování, které vám při zvyšování úspěšnosti vašich e-mailingových kampaní pomohou.

Lektor

Bc. Michal Kubín

Bc. Michal Kubín

Spolumajitel poradenské agentury Brand Hub, marketingový konzultant, obchodník.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Obsah školení

  • Jaké metriky byste u e-mail marketingu měli sledovat.
  • Jaká technická nastavení (domény, servery, e-mailingové nástroje) jsou třeba pro správnou funkčnost e-mail marketingu.
  • Pro jaké typy komunikace se zákazníky (a v jakých fázích životního cyklu zákazníka) se e-mail marketing může uplatnit.
  • Jak pracovat s textem a obecně obsahem, abyste ze svých kampaní dostali co nejvíce.
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost e-mailingu a jeho dopadů na návštěvnost webu a konverze (objednávky).
  • Jak dělat e-mailing v souladu s platnými zákony a nařízeními EU ohledně GDPR.

Metody

Kurz s diskusí, praktický nácvik, ukázky správných a špatných řešení, tvorba a společné vyhodnocení vlastních textů pro e-mailing atd.

Informace ke kurzu

Kurz bývá nabízen i v online podobě. Aktuálně vypisované termíny online varianty naleznete ZDE.

Časový rozsah kurzu: 9:00 - 13:00

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
Nenalezeny žádné novinky.