Kurz byl vložen do košíku

JAK SE VYHNOUT NÁBOROVÉMU BIZÁRU

Rádi byste zvýšili svou úspěšnost při náboru nových kolegů a spolupracovníků? Hledáte způsoby, jak oslovit a zaujmout potenciální kandidáty? Chcete se postarat o to, aby pro vás i vaše kandidáty byl nábor pozitivním zážitkem a vyhnout se přešlapům? Přemýšlíte nad tím, jak efektivně postavit náborovou strategii, tak aby byla efektivní a přinášela výsledky?
 
Přihlaste se na kurz „Jak se vyhnout náborovému bizáru“ a načerpejte inspiraci i konkrétní tipy, triky a ověřené postupy, které můžete ihned využít.
 
Po mnoho let byl nábor ve firmách vázán zejména na inzerci (v duchu: Popis, Požadujeme, Nabízíme…) s občasnou dopomocí ze strany personálních agentur. Tento přístup ovšem v současnosti markantně ztrácí na produktivitě. Přijďte a poznejte, jak navrhnout a uvést v život efektivní strategii náboru pro rok 2022 a rozšiřte své náborářské portfolio o nové metody a nástroje. 

Lektor

Pro koho je kurz určen

  • HR specialisty a náboráře 
  • Pracovníky personálních agentur
  • Manažery, kteří sami nabírají zaměstnance do svých týmů (třeba i na IČO)
  • Majitele a jednatele společností, kteří nabírají zaměstnance, nebo hledají inspiraci, jak nábor ve své firmě dělat lépe
  • Specialisty Employer Brandingu

Obsah školení

  • Změny na trhu práce a proměny očekávání a motivace kandidátů 
  • Strategie náboru a jak navrhnout tu správnou pro svou společnost. Jaký mix aktivit a komunikačních kanálů zvolit 
  • Jak na oslovování a vyhledávání kandidátů. Získání pozornosti a zájmu. Vedení dialogu od prvního oslovení, přes telefonát až k osobnímu jednání
  • Role sociálních sítí (LinkedIn, Facebook, Instagram) v náboru a jak s nimi účinně pracovat 
  • Atraktivní inzerce, která upoutá pozornost těch správných kandidátů
  • Značka zaměstnavatele a její rozvoj, aneb jak ukázat okolnímu světu, proč je vaše firma skvělým místem pro další kariéru
  • Jak vést jednání s kandidátem, skrze jednotlivé fáze (od prvního kontaktu až po výsledek), aby si z něj odnesl vynikající zážitek

Metody

Interaktivní seminář zahrnující ukázky dobré praxe, případové studie i praktický nácvik.

Informace ke kurzu

Kurz je současně nabízen v online formě. V odůvodněných případech mohou účastníci online formu zvolit i zpětně, nejpozději však 5 pracovních dní před konáním kurzu.

Časový rozsah kurzu 9:00 – 16:00

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

Nenalezeny žádné novinky.