Kurz byl vložen do košíku

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ODDĚLENÍ NÁKUPU

Když o Vašem oddělení nákupu někdo řekne, že nefunguje, co tím vlastně myslí? Vždyť děláte stále stejné věci. Za co nejnižší ceny a v nejkratším čase se snažíte nakoupit kvalitní produkty.

Ale opakováním stále stejných činností dosáhnete stejných výsledků. Některé činnosti, které denně děláte, vypadají jako nezbytné, další jako zcela klíčové. Ale opravdu jsou tak důležité? Co když Vám tyto činnosti ve skutečnosti mnoho nepřináší?

Vyspělé a světoznámé společnosti velmi dobře vědí, že nákup, respektive strategický nákup, nevede pouze ke snížení dodavatelských cen a k zajištění kvalitních produktů v nejkratší době.

Hlavním úkolem strategicky řízeného nákupu je nakupovat ve správné kvalitě, kvantitě a čase. To navíc od správného a bezpečného dodavatele.

Strategický nákup se dlouhodobě a systematicky zaměřuje na uspokojení potřeby interního zákazníka, na kontrolu všech finančních prostředků a na vyhledávání prostoru pro možné úspory. Dále také na optimalizaci nákupního procesu a zvýšení jeho flexibility, ale i snížení nákupního rizika nebo podporuje inovace a vývoje.

Tímto podstatným způsobem strategický nákup přispívá ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, k dosažení firemních cílů a v neposlední řadě také ke zvýšení hodnoty firmy.

Lektor

 Jaroslav Cirkovský, MBA

Jaroslav Cirkovský, MBA

Zkušenosti s firemním nákupem již od roku 1992, jako nákupní manažer působil v českých i zahraničních společnostech. Zaměřuje se na profesionální nákupčí a firmy, napomáhá klientům zvyšovat kvalifikaci, odhalovat prostor, kde lze ušetřit peníze či zvyšovat úroveň firemního nákupu.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Seminář je určen manažerům logistiky, manažerům nákupu, nákupčím a střednímu i vyššímu managementu společností všech velikostí, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je seminář určen referentům nákupu, kteří mají zájem se vzdělávat a kariérově růst.

Obsah školení

Na semináři STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ NÁKUPU A STRATEGIE NÁKUPU si osvojíte v praxi osvědčené dovednosti nezbytné pro zavedení používání metod a nástrojů strategického řízení nákupu, které Vám pomohou zvýšit úrovně Vašeho firemního nákupu.

Představíme si postupy a metody pro optimalizaci procesu nákupu a snižování jeho nákladů. Dále také získáte návod pro nastavení pravidel nákupu, určení přesných rolí a odpovědností, které jsou s jednotlivými rolemi neodmyslitelně spjaty.

Dále se dozvíte, které klíčové faktory ovlivňují nákup a co vše musíte zohlednit při volbě správné strategie nákupu.

Na semináři nebudete jen nečinně sedět a poslouchat. Během realizace případové studie na téma „Zlepšení fungování oddělení nákupu“ si porovnáte vaše návrhy a postup jejich implementace s kolegy z branže.

Co se dál dozvíte:

  • Jakým klíčovým činnostem se při řízení nákupu věnovat a proč?
  • Na které klíčové procesy nákupu se zaměřit a proč?
  • Jak identifikovat pracovní role a rozdělit odpovědnost?
  • Jaké jsou klíčové parametry výkonnosti nákupu?
  • Proč je důležité rozdělení nakupovaného zboží a služeb?
  • Jaké faktory ovlivňují strategii nákupu?
  • Jak optimálně nastavit strategie nákupu?
  • Jaké analýzy se k oblasti nákupu vztahují a jak je použít v praxi?
  • Jak rozvíjet oddělení nákupu a zvyšovat jeho efektivitu?
  • Jak zvýšit úroveň jeho vnímání v očích interních zákazníků?
  • Proč je důležitá IT podpora nákupu a jak ji využít pro vyjednání lepších dodavatelských podmínek a cen?

Metody

Výklad, aktivní zapojení a diskuze účastníků, praktické řešení případové studie.

Informace ke kurzu

Časový rozsah: 9:00 - 16:30

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

Nenalezeny žádné novinky.